هنوز اونقدر بلدت نشدم که بتونم تفاوت حرفات و حرف دلتو متوجه بشم
از این جا ب بعد هر چی که تو بگی همون طور ادامه میدیم,منطق بهترین حالت ادامه دادنه,و تو هم ادم منطقی و فهمیده ای هستی
امیدوارم که رفیقای خوبی برای هم باشیم
مشهد رفتنم بی حکمت نبود,حکمتش تو هستی و خدا خیلی دوسمون داره...
ما را در سایت ذهن من بزرگترین دارایی من است دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 12:17